This is it boys, this is war, what are we waiting for, why don´t we break the rules already? - Deepshit..

Här kommer det, det efterlängtade.
Det ni inte har en aning om vad det ska handla om.
Men let's start så kommer ni få se!
______________________________________________________________________________________________
 
Blogg, blogga, tid, livet, hur hinner man, och hur planerar man? Tårar bakom bloggen? Vad ska man framföra med bloggen? Ska man lägga ner tid på haters?
 
Att ha en blogg innebär att blogga effektivt för att nå det målet att bli "stor bloggare".
Men vad menas med effektivt då?
Jo effektivt är väl åtminstonde 7 inlägg per dag helst, och det man kan säga är ju att desto fler man är som bloggar, desto mer inlägg, right?
 
Vi är ju 3 som bloggar här och vi bloggar mellan 8-12 inlägg per dag tillsammans.
Man måste blogga intressanta inlägg som drar till sig läsare för att bloggen ska bli intressant och stor.
 
Personen som sitter bakom skärmen och skriver, kan ju skriva exakt vad den vill, oavsett hur elakt det är mot en person, det kan även vara världens största lögn allt den skriver.
Jag försöker vara 100% ärlig, och är inte elak och pekar ut folk.
 
När jag planerar inlägg till bloggen så gör jag ju oftast tidsinställda till veckodagarna då jag inte hinner skriva något 20 meters långt inlägg i skolan.
 
Ni ska veta hur mycket tårar det kan finnas bakom en blogg. Här på våran blogg vet jag inte så jätte mycket faktiskt, visst lite tårar är det nog. Men det är det bakom alla, mer eller mindre.
 
Med en blogg ska man även framföra sin åsikt och sina tankar, inte andras tankar.
Man ska INTE kopiera andras texter utan tillåtelse, och om man gör det så ska man skriva ex. "Fick låna texten av Clara på http://teamelc.blogg.se" 
 
Jag kommer ALDRIG lägga ner tid på haters. Dom gör mig kända, jag bryr mig inte om deras kommentarer, vad har man för liv om man sitter och trackar ner på andra när man inte ens vågar visa vem man är?
 
Vad tycker NI?
 
xx
-Clara

Kommentarer
Postat av: johanna sällström

Kolla gärna in min nya hästblogg på nattstad.se/jsjumping :)

Svar: okej
Ebba, Clara och Linn

2012-10-25 @ 20:31:59
URL: http://nattstad.se/jsjumping

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0