Tjejer-deepshit!

 
Tjejer gör mig GALEN ibland,varför kan inte tjejer va som killar?Varför måste tjejer leka med docker och lillar spela fotboll,kan det inte va tvärt om?
Blir så jävla ireterad på tjejers betende,vi måste va snygga och se ut på ett vist sätt,vi måste uppträda mogna,bara för att vi är tjejer.
Vi tjejer kan inte bara gå och göra inget liksom,vi måste alltid tänka på vårt utseénde och på hur vi är som person..Vi måste alltid va så tjejiga..
Men VARFÖR??? Kan inte vi tjejer va som ni killar, ta en boll,gå ut och spela fotboll en timme och bara CHILLA,inte tänka på något..Gå i mjukis byxor och bara "va"
Men nej,vi är ju tjejer,vi ska ju va mogna och inte va som killar...
Och just det gör mig galen..Att vi tjejer måste va som sminkdocker....Men nu sätter jag ner min fot,jag ska bli behandlad presic som en kille,jag tänker chilla och inte tänka på en massa..Sen ska ju alltid vi tjejer va så himmla elaka,en massa dumma saker hit och dit,en massa dumma komentarer..Gud vad ful du är.Men Det är ju Fel Ebba.Men skärp dig.. Men chilla okej...
Vi tjejer ska gå runt och prata en massa skit,vi kan aldrig hålla käft,då menar jag det..
Men nu är jag trött på det.Ni killar ni är kompisar med alla,ni spelar fotboll och har kul..Medans vi tjejer leker typ smindockor med varandra..
Men jag fattar inte varför...Och jag säger inte att inte jag gör så här,att jag är persic som en kille..För det är jag inte,jag är lika mycket tjejig som alla andra är..Men jag ska försöka tänka på att ha kul och inte va en smink docka..
 
Vad tycker ni om just det här, RÄTT/FEL?? Komentera!
 
//Ebba<3
Grymt fånig bild..Men en dag som jag va grymt lycklig på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0