Toffe you are my superstar<3

Han skötte sig jätte fint andra hopp passet också! Nu har han fått gått två hårda pass idag,så nu får han vila ordentligt under natten så han orka imorgon också! Vi hoppade samma sak som i torsdag,fast högre! Nu låg alla hinder mellan 50 & 75 !! Jätte kul att hoppa högt tycker jag! Det gick jätte bra den här gånge också! När vi red fram va han fin i formen,han kunde ha vart bättre men det gick!!
Jag själv va inte så på som jag brukar va,jag vet inte varför men hela dagen har käns konsdig,jag har varit så okonsentrera och jag vet inte vad,hade inte så bra fokus på själva Toffe.Men snäll som han är gick han fram ändå! Nu va han trött efter som många hoppass. Han är duktig men hur mycket som helst orkar han faktis inte..Så någon stans går ju faktis gränsen..Men han gick fint nu med! Jag lägger ut film senar! Och bildbomb kommer också komma! Både matilda & Clara fotade så blixtrarna gick i omlått på läktaren!Men många riktigt fina bilder blev det också! Clara kommer lägga upp allt på bloggen sen!Så då kommer jag bara spara dem till min dator! Men ni får en bild som Matilda tog!!
 
//Ebba<3
Suddig bild men ni ser nog ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0