Vem är jag,Ebba??

 
Jo jag heter Ebba Lagerström och är 12 år gammal! Jag rider på stjärnholms ryttar förening,två dagar i veckan! För det mesta rider jag en liten,tjock envis ponny vid namn Toffe! Toffe själv är 12 år gammla! Duktigt i både dressyr och hoppning och man är bestämd och vet vad man gör!
Toffe är ganska smart,vet hur han ska komma undan arbete! Han är väldigt min typ måste jag säga<33 Jag har ridit Toffe så mycket nu så han gav upp för ett tag sen,han vet att jag inte är så mycket att bråka med,jag är ännu envisare en vad han är! Så vi kommer ganska bra överens nu!
Toffe är jätte duktig i hoppningen ,han är bara en c-ponny,och han är ganska tjock..Men han kan ändå hoppa upp mot 1 meter! jag har bara hoppat 80-90 med honom..Men hoppa det kan han ska jag säga!
 
Om jag inte är i stallet är jag hemma,i skolan,gör läxor..Eller så är jag med mina underbara vänner!Jag har många vänner som jag älskar.Men just nu har jag bäst kontakt med Clara,älskar clara över allt! Hon är helt underba ska ni vet<33333
Jag har även två kaniner,Miro är ena.Eller det är egentligens mammas kanin..Men min aldeles egna kanin heter Olli!! Olli är en jäkel på att hoppa,han blir helt överlyckligen när han ser ett hinder och lite bommar! Han längd rekord är 1,20!! Och hans höjd rekort är typ 50-60 cm!! Olli är lite mer än 6 månader,men han kunde hoppa lite innan 4 månaders åldern! Första gången jag hoppade med honom,det minst jag väl.Jag satte honom framför hindret.Han nosa lite,sen hoppade han! Efter det hoppaet har han aldrig tvekat på att hoppa,han fatta direkt vad som gälde! MIn lilla plutt<333
Miro är ganska mycket ungre än Olli så vi ska ställa ut honom först och främst..Sen kanske han blir en hoppare,han kan också hoppa ganska bra! Fast med honom hoppar jag bara små höjder, 20-30 cm typ! det tycker han är jätte kul!
Det va lite mer info om mig! Då blir det kanske lättare och läsa om mig<333
 
//Ebba<33333
Min fina Christoffer<3333 (Toffe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0