10 saker jag hatar!-Linn

Tjo kör 10 saker jag hatar nurå!
 
1. Jag hatar när någon snackar skit bakom ryggen på mig!
2. Jag hatar när någon försöker dissa någon och tror att man lyckas men så har dom dissat sig själva!
3. Jag hatar när jag visar mig svag för andra!
4. Jag hatar kränkande lärare!
5. Jag hatar att skämmas!
6. Jag hatar min osäkerhet!
7. Jag hatar när jag är taskig mot dom lite mer retade!
8. Jag hatar att vara så självisk som jag är!
9. Jag hatar när någon säger att jag e bortskämmd för då känner dom inte mig för jag är faan inte börtskämmd jag betalar mycket av mina grejer själv och jag får konstruera upp mina dagar själv och ta mig vart jag ska själv!
10. Jag hatar falska vänner!
 
 
puss puss-Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0