Ebba, min bästavän.

Tänkte ägna detta inlägg till min bästabästabästa vän Ebba.
 
Hon står här i alla lägen, jag skulle inte klara mig utan henne eller Blackie.
Dom stöttar mig oavsett vad som händer!
När jag är ledsen frågar Ebba hur jag mår.
Jag kan alltid berätta allt och Ebba bryr sig inte om det blir 1 mening eller 1000000 meningar.
Hon läser allt ändå och hjälper mig igenom det.
När jag mår som sämst vill jag alltid ha henne nära mig.
Hon är den som gör mig lycklig.
Att ha en bästavän som hon är inte alla som får.
Men jag fick chansen.
Jag fick Ebba av flera miljoner, människan som ALLA skulle vilja ha, 
men som bara är MIN.
Hon som bryr sig om mig oavsett vad.
 
Du ska veta att om jag fick mellan den snyggaste killen på jorden och dig skulle jag välja dig, för utan dig klarar jag mig inte!
Tänk om vi skulle vara ovänner, herregud jag skulle inte överleva, du är den enda jag kan prata med ALLT om.
Jag berätta att jag blev mulad av någon och du bryr dig, eller att hela min värld är förstörd och du bryr dig lika mycket om inte mer!
 
Samtidigt som tårar rinner ner för mina kinder kan du få mig att le.
Det finns inte många som kan det, men du är en av dom.
 
Vad vore jag utan dig allra bästa Ebba?
 
Mitt allt <3
 
xx
- Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0