Godmorgon!

Hej hej och godmorgon! Ett stort förlåt för min usla uppdatering.

Idag så ska jag på julbord med släckten och det ska väll bli mysigt!

Men jag har det lite körigt just nu så det e min anledning till varför jag inte har bloggat!

Jag försöker ta vara på livet och spendera mycke tid på skolan och med mina vänner!

Mina bloggkompisar har ju hållt uppdateringen på topp medans jag har tänkt på annat så förlåt igen ;)

I torsdags så red jag Olle på Claras lektions tid och det var markarbete vilket min prins har väldigt svårt för men på slutet gick det hyfsat :)

Men i går var jag iallafall i BK till typ 17.30 sen gick jag hem och spenderade tid med 2 av 16 kusiner och familjen jag kan notera att det var mina två yngsta kusiner som var hos oss!


Men det här blev ett asa tråkigt inlägg men nu vet ni att jag lever ;)

puss puss-Linn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0