Grupptryck-Linn

Grupptryk... Det e en jävligt jobbig grej som jag stöter på varje dag och jag hatar det! Jag blir osäker om jag ska säga att jag tycker att det e idiotiskt att göra något eller om jag bara ska hänga med!
 
 
Jag har blivit starkare och jag har börjat säga ifrån för jag vet hur idiotiskt det kan bli... Men jag har blivit starkare av att det händet en sak mellan mig min bestis och våran gammla bästis och hennes nya bästis o det blev en svår grej och det spårade helt ut och vi fick ha ett samtal med våran lärare och det mötet har förändrat mitt liv och jag kommer aldrig göra det här misstaget igen aldrig!
 
Hate grupptryck!....
 
puss puss-Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0