Här ska det stå en rubrik...

Hej har inte haft tid att blogga idag sorry!
 
Idag har jag köpt ett par vinter ridstövlar som e grymt sköna!
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Men ja vad ska jag skriva om nu då?....
 
Jo men jag undrar lite vad ni vill att jag ska göra filmer på och skriva om!
 
Imorgon e det ju skola igen och efter det e det ridning och jag tror jag ska Ruda :)
 
Asså jag vet inte vad jag ska skriva om jag har typ hjärnsläpp ;)
 
Men asså du vill vi att ni ska hålla statistiken på topp och kanske länka våran blogg på eran!
 
Asså är det bara jag som hatar när man sårar sina föreldrar, jag vet att det är många som tycker att jag e dryg mot mina föreldrar och speciellt mot min mamma men jag och min mamma är jätte tajta och jag kan säga det mesta till henne och därför kan jag även låta väldigt dryg mot henne men det e lixom bara för att jag kan visa vad jag tycker framför henne! Jag älskar mina föreldrar sjukt mycket och jag vet att jag alltid kan lita på dom och att dom alltid kommer finnas här för mig...
 
 
Men asså är detr bara jag som tycker att Ken Ring e sjukt grymm på att sjunga och att han gör låtar som i allafall får mig att gråta fast det kanske e för att jag nyligen har förlorat två i släkten!
 
 
Men tror att jag ska fixa lite tidsinställda nu så vi hörs :)
 
 
puss puss-Linn <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0