Jä**a SKIT

ÅÅÅÅÅ,NEJ..Har glömt mobilen i skolan....Shiiiiiit hur ska jag överleva utan min mobil??Kommer få hundra SMS och 1000 likes på instagram :( Ååå,blir så jäkla trött på mig eftersom jag alltid glömmer bort en massa saker..
Får hämta den imon!
 
Har fått en så jäkla blogg kick nu! Jag vill bara jobba upp statestiken jätte mycket! MITT mål nu är 100 unika besökare! Och över 300 sidvisningar!Men då måste värkligen ALLA tre kämpa som fan,räker inte med att jag sitter och bloggar 10 inlägg per dag,båd Linn & Clara måste värkligen blogga 3-7 inlägg med då! I alla fall ibörjan så att läsarna hinnner upptäcka oss liksom!
Så nu ska jag kämpa som fan,blogga,bologga,blogga och blogga lite till,ska fixa tidsinställda och en massa skoj fram till jul!En ny design är också påväg,ALLT ska blir perfa nu fram tills julen,statestiken ska vara på topp,designen ska vara ny och fräch och det ska bli bra inlägg! Jag ska även klicka nya bilder på Olli! Och på Miro<3
Behöver nya bilder på ALLT liksom,sån bildbrist :(
Så nu siktar jag väldigt högt och jag kommer kämpa tills jag når dit kan jag säga!
 
//Ebba!!!!!
 
Ps.Måste data blogga nu eftersom min mobil är kvar i skolan :(
En HELT ovisad bild på Miros ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0