Jobbigt!

Det har ju hänt massor av jobbiga saker i mitt liv och det känns som att det bara är jag som har ett jobbigt liv, mina tårar tränger mot mina ögonlock när jag ser alla i min klass skratta och röja runt utan att tänka på att livet blir jobbigt en gång i livet och sen hänger det med hela livet! Det kanske är något med mig att jag fick det jobbiga väldigt tidigt i livet och det började med en död innan det har var bara livet så lätt! Jag kan bara ha ett fejkat leende på mina läppar förutom när jag sitter i Blackies spilta elr när jag e med min familj och mina nära vänner!
 
Men det e en sak jag inte berättat och mina vänner tror att jag e sur men dom fattar inte att jag mår så här pass dåligt, dom tror att jag mår lite sådär och att jag är stark nog att kämpa mig igenom det hät men jag mår så mycke sämre än vad dom tror och jag e inte tillräckligt stark längre och snart känns det som att jag inte klarar det här längre!
 
Men jag har ingen lust att min klass och hela skolan ska se mig svag så jag klistrar på ett litet leende innan jag går till skolan och drar av det när jag kommer hem!
 
Det är inte många som vet att jag mår SKIT knappt mina föreldrar, jag säger bara att jag har ont i magen men det e ju sant för jag har ont i magen av oro för att det ska hända något mer som gör att jag bryter ihop ännu en gång!
 
Jag mår även dåligt över att jag mår dåligt över att säga något till mina vänner! Jag säger inget för att dom ska inte behöva bry sig om mig!
 
Jag gråter just nu och det e inte så roligt!
 
Tyvärr e jag en sån människa som bryr mig en aning för mycke om andra och skiter i mig själv men jag tycker att det är mycket viktigare att dom mår bra än att jag gör det.
 
Det här är världens tråkigaste inlägg men jag behövde bara få skriva av mig lite och förklara varför min uppdatering har sugit!
 
 
puss puss- Linn <3

Kommentarer
Postat av: Melissa

Finns alltid här för dig❤❤❤

2012-12-05 @ 21:02:04
URL: http://melissashastblogg.devote.se
Postat av: Matilda olsson

Linn, jag visste inte att det var så här illa. Jag vet hur det känns Linn, du kanske inte tror mig men det är så mycket jag lämnar utanför min blogg (om du läser den :)). Fortsätt kämpa Linn, kampen är inte över än! Du skulle veta hur mycket alla skulle gråta, sörja och sakna dig om du försvinner från vår jord.
Fortsätt kämpa Linn, jag vet att du kan!

2012-12-06 @ 07:58:55
URL: http://hastgladamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0