Min dag lite mer seriöst!

 
Har typ bara mobilbloggat idag,BIG NONONONONO..Men blir så ibland tyvärr.Men nu sitter jag i lugn och ro framför min dator och har lite tid till att blogga!
Min dag har vart hämsk.Kalt,gråt,snöigt och bara så himmla UUUSSSSCCCHHH.... Jag frös som jeg vet inte vad när jag cyklade till skolan.Sen i skolan är lärarna så himmla under bar "HOST"...Dem gnäller bara om ALLT..Så jag blev trött och sur.Mata var inte ät bar som vanligt..Sen när jag ska cykla hem har växlarna frusit som vanligt och inget funka,fick gå hem.Det tog typ 30-45 minuter i snöstorm..Sen när man kommer hem får man reda på att sin mormor har halkat och brutit höften..Då kan man ju liksom inte bli så mycket gladare;)
Så min dag har vart kass seriöst...Riktigt jävlig dag idag..
Men sen va jag med Melissa! Och vi bråka med Fredrik som vanligt,då blev att bättre!Sen kikade jag med Clara,då blev jag RIKTIGT LYCKLIG! Så nu är allt bra igen i alla fall!
En sak som ni ska vet är att jag tycker det är jätte svårt att avsluta inlägg,vet inte varför men tycker bara det..Så jag,då vet ni!
 
//Ebba!
HELT ovisad bild på Miro som leker stum! Bildbrist X 100 typ :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0