Min STÖRSTA svaghet.

Har inte skrivit det förut men nu behöver det komma fram..Jag stavar väldigt dåligt.Ni har säkert redna märkt att jag stavar dåligt.Jag har verkligen jobbit med att jag stavar dåligt.Jag försöker stava så gått som jag bara kan.men ibland blir det FEL.Tycker verkligen inte om att jag stavar så dåligt men jag försökör och kämopar på med det varje dag!
Nu vet NI varför jag kan stav väldigt dåligt.Blis ju självklar slarv fel ibland,sånna fel får ju alla! Men just min stavning är kass,men ni värkar acseptera den! Jag som sakt,kan inte ens stav till acsepter,rätt/fel?? Haha,min ABSOLUT STÖRSTA SVAGET...
 
//Ebba<33
 
(Förlåt att jag lägger mig i, men mitt inlägg betyder inget om Ebba, hon är mitt allt och alla har svagheter, du är sjukt grym ändå bästabästabästabästa bästis!! /Clara<33)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0