Mina mål med Olli & Miro!

Olli: Mina mål med Olli är nog att starta lite hopptävlingar! Helst hinna placera sig i någon också! alltås få en pinne! Vill helst komma upp till medelsvår så fort som möjligt! Då Olli trivs mycket bättre på höga hjöder! Men vi ska i alla fall komma ut och hoppa!
I utställningen vill jag bara få så bra poäng som möjligt!!
Miro: han vill jag kunna ställa ut med BRA poäng,kansek kunna placera sig i någon liten utställning! Han kommer inte få komma ut och hopptävla,även fast jag vill det! Om han inte funkar på utställningarna,då hoppar vi med honom också! Han är ju jätte duktig och tycker det är kul så jag hoppas lite på hoppningen!
Han har vissat väldigt positivt till hoppningen,han flyger över som om han gjort det hela livet!
 
Lite mål som jag helst vill uppnå med dem 2013! Då får vi hålla tummarna och se vad som händer!
 
/ / Ebba
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0