Monday

Vanlig trööööök måndag idag,är svin kalt ute och jag är jätte trött :( Hahahahah,kan det bli bättre ;) Är typ 10 minus ute,och jag ska cykla till skolan och det tar typ 15 minuter....Jag är inte direkt överlycklig..För det första kommer jag typ dö på vägen ditt.För jag kommer halka omkull med cyklen 24/7..Sen så kommer jag frys ihjäl också..Så om jag kommer hem levande eller som en isbit är jag tveksamm på ;)
Men efter skolan ska jag plugg och sen åka till stallet! usch vad kalt det kommer va..Men vad gör det när man är i stallet?? Vi har tiori också,så hoppas att vi är inne,annars kommer man ju typ DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ..Aja,det visar sig imorn!
Men hinner inte blogga mer nu,har faktis lite att fixa med så måste faktis avbryta.Men tidsinställda kommer att pubeliceras under dagen! Lite roliga saker faktis!!! Men vi hörs senar mah LOVERS<3333
 
//Ebba<33
Varför är ni så SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA???????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0