MYSSSSSEEEEERRRRRR

Haha,jag MYSER som vanligt! Sitter nu med min one pice på,och var chocklad i handen,NUM NUM<33 Min dag har varit kall,fryst väldigt mycket eftersom det är så jäkla kalt ute..Usch,fy vad det var kalt.På ridningen hade vi teori,så då frös jag också.Även fast jag hade tre jackor på mig ;) Jag har ganska mycket nu,skola och stallet och mycket läxor eftersom jag var sjuk en hel vecka
Så jag måste tänka mycket på annat och lägga undan bloggen lite :( Men jag bloggar när jag får tid! Försöker värkligen så bra som det bara går just nu! Mycket inför julen..Bara så ni vet liksom!
 
Jag ska också fixa en ny design till oss,tror jag! En jul design blir det då! för bloggen kommer ju också får lite julfint!!!!!! Haha,det måste ju vara retvist! Ska även sätta mig sen och skriva ett deepshit om en viktig sak,något ni måste få vet! Men det pubeliceras imorn så att man får lite uppdatering då också! Ska fixa andra tidsinställda också! För nu har vi haft dålig statestik ett par dag.Så jag vill få upp den igen så att den ligger där uppe som den bukar!!
Men jag bloggar nog sen! Känner även att lite nya vinte bilder behövs rejält!!! Så snart åker Olli på att bli foto model igen ;) Hahah,vi hörs sen i alla fall<3
 
//Ebba
Min älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0