PLEAS<3

Snäll,kär,go blogg läsare,kan inte ni komentera och säga vad ni tycker om MINA inlägg,är dem intresannta eller är dem bara skit?Kan ni komentera och säga vad ni tycker om MINA inlägg,BARA MINA....Är så jäkla orolig över att ni ska tycka att dem är ointresanta! Så SNÄLLA släng in en komentar och säga vad ni tycker,tycker även att Linns vänner som läser bloggen kan säga vad dem tycker om MINA Inlägg,Claras vänner tycker jag också kan säga vad dem TYCKR om just MINA inlägg! PLEAS,är faktis orolig över att jag bloggar ointresant :(
 
//Ebba!
 
Ps...Vet att kanske Claras och Linns vänner inte läser mina inlägg..men läs detta,är viktigt för mig!
 

Kommentarer
Postat av: Emily Carlsson

Jag läser dina och Claras inlägg när jag är inne. Jag tycker dina inlägg är intressanta, det är därför jag läser dom :)

Det enda du behöver tänka på är din stavning och att göra ett mellanrum efter punkt. :)

Svar: Okej,tack.. Hoppas du läste mitt inlägg om stavningen,jag har verkligen jätte svårt med det...
Ebba, Clara och Linn

2012-12-06 @ 06:46:28
URL: http://emilycarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0