Ridpasset - Cojan och Clara

Jag fick också Cojan efter Ebba.
Vi hade markarbete vilket jag inte var beredd på så jag var varken glad eller ledsen.
Men som Ebba sa var Cojan väldigt stel idag.
Hon ville inte böja sig, inte trampa under sig och inte kröka på nacken..
Men mot slutet började hon bli mjukare och mjukare.
Även i galoppen böjde hon sig lite mer.
I slutet fick jag en jättefin volt i super form i skritt.
 
Vi hade iallafall några upphöjda bommar, sen bommar, volt, bommar.
Det var en rolig övning tycker jag :)
Nästa gång har vi hoppning betyder ju det :D
 
Men jag är helt okej nöjd med passet, hon har gått finare, men det har gått sämre också!
 
Jag önskade henne och Blackie tills på torsdag,
sen till sista gången (barbacka) önskade jag Cojan :)
 
Cojan är ju grym! Henne kanske jag ska satsa mer på efter Blackies och mitt avslut?
 
xx
- Clara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0