Rubrik?..

Tjenare tjenare mår ni bra? ;)

Aha ja jag tänkte blogga lite mer idag eftersom min uppdatering har sugit!

Jag är på topp idag! :D

Aa men ja eftersom jag glömde bort min lilla dags rutin med frågorna så tänkte jag göra en ny med mina frågor ;)

Dag1: Något/Någon jag saknar!
Dag2: Ett minne jag aldrig glömmer!
Dag3: Den starkaste personen jag bryr mig om!
Dag4: Något jag mår bra av!
Dag5: Vad jag önskar mig i julklapp!
Dag6: Något/Någon som betyder något för mig!
Dag7: Något/Någon jag kan dö för!
Dag8: Varför mår jag inte bra just nu!
Dag9: Det dummaste jag har gjort!
Dag10: Det finaste jag gjort mot någon!


aha det e frågorna så jag kan ju svara på ettan idag till och med nu ;)

Dag 1

Jag saknar Maria som är/var en väldigt nära vän som jag saknar otroligt mycke och som jag älskar super duper mycke det är jätte tomt utan henne det är lixom en del av mitt hjärta som saknas hoppas du har det bra i Östersund älskling! <3


puss puss- Linn <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0