Snöbollskrig!

Haha,när jag va i stallet hade jag,Melissa och Linn snöbollskrig ;) Va så kul att springa och slänga snö på varandra! Hihihih,vi pölade kanske varandra ibland också;) Sen så pussade jag på Toffis en massa!Även på alla andra hästar också typ! Sen ledda jag till nybörjargruppen,ledde basse bus:)Dagen i stallet blev väldigt lyckad,prat och en massa skoj,behövdes!
 
Har snöat lika mycket idag,men fick skjus till skolan! Gud vad snö det är,helt hemskt mycket..Olli gillade INTE såhär mycket snö,han typ drunknade ;) Han fatta verkligen inte hur han skulle göra för att komma fram,han typ grävde och lekte snöplog! Han e sååå söööt! Tog inga bilder idag,Melissa måste vara med så att jag kan fota och hon håller i Olli..Eller tvärtt om! Men det blir kanske i helgen!
Designen är klar nu,den ska bara sättas in och gör det ikväll,spännande,spännande! vet inte om jag blev nöjd eller inte.Men vi får se vad ni tycker om den!
Nej,nu MÅSTA jag plugga NO,har NO prov imon...JIPPI "host" ;)
 
/ / Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0