The day!

Tjenare mår lite bättre idag och det beror mest på mina underbara vänner som stöttar mig varje sekund!
Ja dagen då, först skolan sen stallet där jag träffa under bara Ebba o Melissa och sen har jag fått reda på att jag ska ha lilla söta Fille på en hoppkurs på julovet och att jag ska rida åter i Claras grupp imorgon :D
men nu sitter jag här o slappar framför min dator och ska snart fixa lite tidsinställda oxå!
Diggar underbar musik oxå <3 Asså jag e så otroligt fucking jävla glad att jag har mina vänner utan dom e jag inget!
Men ska som sagt fixa lite tidsinställda  till idag å imorgon nu när jag mår bra vem vet jag kokmmer säkert böla floder om en timme så passar på nu! <3
 
puss puss- Linn 
 

Kommentarer
Postat av: Melissa

Du e underbar lilla söta linn❤❤❤

2012-12-05 @ 21:00:51
URL: http://melissashastblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0