Vad är skillnaden?

Vad är skillnaden med blogg.se/facebook/twitter/dayviews/instagram?
 
Jo, orkar man hålla på med dayviews, orkar man väl blogga?
Gud, vad är det jobbiga med att skriva?
Visst man ska inte skriva för att man är tvungen, man skriver för att det är roligt och man gör det för att komma någon vart. För att dela med sig med sin åsikt och visa andra ens egna stil och ens eget spår?
 
Här sitter jag bakom min skärm, Ebba bakom sin, och Linn vid sin...
Vi alla är olika personer (men Ebba och jag är ganska lika :o )
Vi alla har olika åsikter, vi bloggar här tillsammans.
Vi kämpar mot toppen.
Men nu (inte för att peka ut någon) så har inte Linn bloggat på väldigt länge.
Det blir inte samma sak då?
 
ALLA behöver vara med för att nå den här toppen?
 
Jag bloggar så mycket jag kan och gör mitt bästa med bloggen!
Jag vill nå toppen, vill kunna få många läsare!
Erkänn att man läser mer om det är intressant?
 
Men vad är intressant?
Vad vill ni bloggläsare läsa?
 
Jag själv, mina likes på bloggar är:
 
Runt 1-4 bilder per inlägg (inte samma bild över 10 gånger)
Lagom långa inlägg, jag vill inte läsa ett tråkigt inlägg som är flera mil BIG NO.
Sen gillar jag inte alldeles för mycket stavfel, visst något ibland, shit same.
Men om man skriver fel HELA tiden på varenda ord blir det svårt att läsa.
Något jag inte gillar är folk som skriver "<33333333333" efter varenda mening i blogg inlägget.
Kanske i slutet av blogg inlägget, men BIG NO till hela tiden.
 
Ganska 2009 att skriva "fjårtiz", tycker det är allmänt NO..
 
Vad har ni för krav på er själva som bloggare, och på andras bloggar? :)
 
xx
- Clara
 
 MÅSTE HA, KAN NÅGON LÄNKA SIDA SOM SÄLJER SÅNNA? 
DEN SOM HITTAR FÅR LÄNK I INLÄGG OCH SIDOMENYN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0