Vadå banta? TJOCK!?

Är så HIMLA TRÖTT på folk som HELA tiden ska hålla på "GUD SÅ TJOCK JAG ÄR, MÅSTE banta!!"
Sen är dom smala och så liksom.
Tänker inte på någon speciell person utan allmänheten!
 
Sen folk som håller på "Shit, jag har gått ner 8 kilo på 4 dagar!!!"
Man själv bara "Jag gillar pizza och godis :)"
 
Liksom var nöjd med dig själv, ni var födda som ni är går inte att ändra på tyvärr!
Ni kommer alltid se likadana ut om ni inte håller på och opererar er.
Om ni nu är så himla fula, ta det som DITT problem,
vi andra bryr oss inte!
 
Vad ska vi göra åt det liksom?
 
Många som säger så söker uppmärksamhet, 
dom säger det för att folk ska bekräfta "Du är inte alls tjock, du är jättesmal!"
 
Om någon skulle säga "Okej, jag vet att du är tjock" 
Då skulle personen som sa att den var tjock flippa ur totalt.
Den skulle vilja halshugga "mig" 
 
Men liksom om ni är så himla tjocka och berättar alla andra kan ju dom lika gärna hålla med så skulle dom andra hålla käften om sånt ett tag?
 
Någon som tänker som jag?
 
xx
- Clara

Kommentarer
Postat av: melissa

ja jag gör de. Likosm alla vill säkert va smala och då får man väll hålla koll på sin vikt liksom man ska inte klaga på andra för de.

2012-12-07 @ 15:07:58
URL: http://melissashastblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0