10000% ärligt svar på en fråga jag fick på sms idag!

Fick 2 frågor av en tjej idag på kik, en bloggläsare antar jag.
Tänkte svara 10000% ärligt på den frågan NU.
 
Hur hinner ni med att skriva såpass många inlägg som ni gör varje dag?
 
Ja du, vi PLANERAR, jag planerar in ALLT, varenda ord jag skriver på bloggen menar jag!
Jag skriver tidsinställda efter tidsinställda, och bloggar så datorn glöder.
Jag gör det för att det är roligt, inte för att det är ett måste.
Visst för att få många läsare, måste du blogga så effektivt som möjligt!
Jag försöker variera mellan både korta och långa inlägg för att det ska bli så roligt för er!
 
Vad har ni i statistik dagligen, och varför/hur gör ni?
 
Ja, vi har mellan 15-30 unika besökare varje dag.
Varför vet jag inte riktigt, när vi bloggar som mest får vi flest besökare!
Sen länkar vi ju bloggen på olika ställen ibland, så det höjer ju också statistiken!
Men om du vill få en stor blogg tänk på:
 
  • Blogga intressanta inlägg inte typ "hej nu är jagg hema från skolan, hejdåå <3333333"
  • Lägg INTE upp en och samma bild fler än 3 gånger!
  • Länka bloggen på ex. facebook
  • Ha en fin design som lockar läsare!
vi hörs guys!
 
xx
-Clara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0