Bad Uppdate..I Know..

Har haft lite mycket,stallet,läxor,skola..Men jag ska uppdatera bra under helgen!Ska fixa tidsinstälda,många ska jag ha,ingen av hos har uppdaterat så bra den här veckan.Men det ska självklart bli bättre.I alla fall från MIN sida!
 
Dagen idag då! Va trött som en död sill imorse,ville bara sova typ 3 timmar till och sen gå upp.Men till skolan måste man så jag masade mig upp i alla fall!
Vi hade en helt normal dag i skolan,lite lektioner och sånt.Vi hade också bad..Jag hatar skol bad,jag gillar INTE att simma,jag vill bara lekbada!
Haha,simma är INTE min grej.Jag kan simma och har kunnat det länge.Men simma snabbt och mycket är bara jobbigt.Så jag "lekbadar" helldre! Men helt okej dag idag,lite seg men alla är väl trötta på fredagarna och vill ha helg!
 
Men bra uppdatering kommer det bli idag,ska svara på lite mail och komentarer! Ska ävan fixa lite smått och gått på min andra helt personliga blogg http://ebbislagerstrom.blogg.se/ . Kika gärna in och säga vad ni tycker om den!
Ska även fixa lite saker här! Så ni kan vänta er good uppdate now<33
 
//Ebba<33
Haha,bjuder på min Bollson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0