Blackie och Clara - Hoppträning

Ja, idag var det ju hoppträning!
Var supertaggad!
Vi hoppade både smalhinder och grind som sagt!
Sen lite mer hinder!
Vi värmde upp med trav och galoppbommar.
Sen hoppade vi fram på lite kryss.
Hindrena i slutet låg väl på 60 ungefär :)
 
Blackie och jag fick verkligen till den där EXTRA känslan sista rundan!
Allt vart * perfekt!
Min sits, hennes språng.
Som om vi var ett!
 
Så det kändes väldigt bra idag!!
Näst sista hoppträningen den här terminen, känns tråkigt!
Men nästa termin fortsätter vi i samma spår, bara att nästa termin har INTE jag Blackie...
Kommer ett inlägg imorgon om varför!
Ska fixa det som ett tidsinställt nu!
 
Men är väldigt nöjd med hoppningen idag, och Ebba ska fixa filmen imorgon tror jag :) 
 
xx
- Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0