Blir så ledesn..

När jag hittar ett dött litet djur,blir både arg och ledsen då...Hittade en lte död toffsmes liggande på mammas jordförpakning.
Varför kan inte djur vara vänner? Fast dem funkar väl lika dant som vi mäniskor gör.Men usch,va så synd om den lilla fågeln som inte gjort något.Eller,vad vet jag.Men synd var det i alla fall.
 
Idag slutade jag jätte tidigt i skolan!Hade bara tre lektioner,slöj,SO och svenska! Sen fick vi gå hem..Va en helt okej dag idag! Väldigt lung som vanligt typ!
Nu skulle vi egentligen åkt till stallet,men Melissa och jag hade inge skjus.Och då kommer vi inte ut.Så får vara hemma tyvärr :(
Men men,kommer väl fler onsdagar :)
 
Nu ska jag äta,chilla och sitta vid datorn! SKa även försöka uppdatera ibland<33
 
//Ebba<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0