Bloggens betydelse/tid?

Hur mycket måste man satsa på sin blogg för att den ska bli STOR?
Jag själv säger väl att man bör blogga minst 5 inlägg per dag.
Sen jag själv bloggar inte för att jag måste, jag gör det för att det är kul.
 
En blogg får INTE bli ett måste, man ska göra det med tid.
Betydelsen med en blogg är själva designen och inläggen.
 
Ingen läser en blogg som inte har någon design eller något vettigt inlägg.
Om nån gör det så lägger jag upp en film när jag försöker slicka mig på armbågen.
 
Men sen kan man ju ha bloggpauser, men man får INTE ha det länge, för då tappar man enormt mycket läsare!
 
Mitt mål med våran blogg är ju såklart just nu att få 50 unika besökare varje dag..
Nu har vi runt 20-40 varje dag ungefär.
Jag försöker blogga både lite korta och långa inlägg.
Man blir uttråkad av bara långa inlägg.
Och man tröttnar av bara korta inlägg.
 
Vad tycker ni om att ha en blogg?
Vad är era mål?
 
xx
- Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0