God natt- Ebba!

jag säger god natt nu,ska inte lägga mig ännu men kommer inte blogga mer idag.
Tänkte ta min veckoplanering nu!
 
Måndag:Skola.sen åka till stallet för att ha dressyr pass på stjärnholm! Träffar även Clara och Linn!!!!!!
 
Tisdag:En helt vanlig skol dag! Sen hem och chilla eller va med någon kompis! Matte prov också....
 
Onsdag:Skola först! Sen åker jag till stallet och myser med hästarna! Kamran följer med<3333
 
Torsdag:Lång dag i skolan. Sen till stallet för att rid! träffar även lite kompisar! Sofia om du läser detta BLÖH-BLÖH :) Hihihihihihihih
 
Fredag:Skola.Sen hem och bara chilla en massa, massa, massa!!!
 
Lördag:Inget planerat ännu.
 
Söndag:Hoppträning med Toffe för helené!!!
 
Såhär ser då min vecka ut,ganska normal tycker jag!!Inge stress utan väldigt lungt!
God natt<33
 
//Ebba<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0