Haha,jag fick också rida!

Ja,det va ju Melissa som skulle rida igen.Men jag fick också rida!
Jag fick min lilla Toffel och det gick inte så himmla bra,han va slö,han gick inte i form,han var almänt klantig.Så jag är väl inte nöjd.
Vi hade markarbete och gruppen som Melissa och jag red i va inte riktigt på samma nivå tyvärr.
Haha,vi hade Mia! Jag rider aldrig för henne annars.Så hon vet ju inte hur jag rider.Eller hur jag rider Toffe.Är alltid lika kul att rida för någon ny lärare.För dem tycker alltid att man är så duktigt.Mia sa sähär idag:Ebba du rider ju Toffe JÄTTTTTEEEEE bra,du får ju värkligen fram honom.Han stanna ju inte EN ENDA GÅNG! Du har värkligen hittat honom och ni passar SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR bra tillsammans!!!
Det är ju kul att hon tycker vi passar bra och så!
Men det gick ju inte så bra idag.
 
Men alltid går det ju inte bra..
Eftersom jag också red kunde jag ju inte klicka några bilder på Melissa,men jag fotade Ruda,Blackie och Ellie! Blev ganska bra bilder! Så ska redigera dem sen kommer dem upp här!!!
 
Just nu har vi gäster,inte så himmla kul..Pappa fyller år så vi firar honom lite<333333<3333
Men integet speciellt händer nu.
Så vi hörs sen guys!
 
//Ebba<333333

Kommentarer
Postat av: Stella

Vad roligt att du och Toffe har kommit närmare varandra nu när Boyen tyvärr skickades iväg...
Tack så jätte mycket Ebba!! Jag och Lucy har hoppat cirkus 1 meter tillsammans :)

2012-11-07 @ 21:52:02
URL: http://wecandoittogether.blogg.se
Postat av: Melina

Hur tusan lyckas du få din kanin att vilja hoppa så högt Ebba? Mina två kaniner vill minsann inte hoppa mer än max 20 centimeter. Om jag hade ställt fram ett hinder som det på bilden hade de sprungit mellan bommarna. De gör allt för att slippa hoppa. Mina katter är till och med duktigare på hoppningen än vad mina kaninerna är.

2012-11-08 @ 16:26:52
URL: http://meliiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0