Har aldrig....

Jag har seriöst aldrig vart så arg,ledsen eller rädd i hela mitt liv.Seriöst..
Bli DÖDSHOTAD i skolan är inte så kul.Vet egentligen inte om jag ska skrika,gråta eller gå och dö.Jag har inte ens gjort något.Men en fins det sykbarn som inte fattar hur livet funkar.
Tänker inte ta upp vad det handlar om,är inte schysst mot Hon/Han.Men seriöst dödshotad.Dem säger att man ska känna sig trygg i skolan..Men jag vet inte om jag känner mig så tryg gom man blir hotad...
Inte trygg alls.
vet inte om jag kommer gå till skolan imorgon,finns typ 4 IDIOTER som är på en för ALLT,precis ALLT. Dem har redan vart på mig idag och det kommer dem va imorogn med.
Är så Jä*l förbannad så jag vill seriöst DÖDA just DEM..Asså jag tål mycket.Men när det väl går över gränsen blir jag ARG.
Vill bara sluta på Brevik.För jag gillar inte den skola alls nu.Eller så är det alla andra elver som gör den så jäkla kass.Nej usch,ni ska inte behöva få höra på allt skit.Ni har ju ändå inte gjort något alls.
 
//Ebba
 
Ni är alltid bäst ska ni veta<33333

Kommentarer
Postat av: Stella

Det finns idioter överallt tyvärr :( Kolla om du kan prata med någon lärare för Brevik är en grym skola som jag helt klart tycker att du ska gå kvar på! Dödshotad är fan inte okej!!!
Men det blir bättre om man låtsas att man inte bryr sig och sedan pratar med sina närmaste istället om hur allt är och bara prata ut. För om du går emot dem helt öppet så kommer dem inte sluta, om du inte låtsas om dem sluatar de förhoppningsvis och då kan du känna dig trygg på skola igen...
Hoppas det löser sig!! :)

2012-11-08 @ 22:40:25
URL: http://wecandoittogether.blogg.se
Postat av: Matilda

Ebba, det är skit synd att det ska just hända dig för du är en så snäll och omtänksam person! Jag vill bara komma till din skola och skydda dig från den personen, tro mig jag skulle göra allt för att hålla dig vid liv! Du betyder för mycket för mig för att du ska gå och dö, you are my BEST mate!
Jag finns för dig, glöm inte det. :)<3333333333333333

2012-11-09 @ 07:51:08
URL: http://hastgladamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0