Hoppat med båda två!

Jag lät båda två få springa av sig och hoppa lite!
Miro var helt underbar,njuter av att se hans goa teknik! Helt underbart!Han värkligen flyger över,han hoppar högt och långt över,lite överdrivet ibland också ;) Han är det riktigt kul att ta ut och hoppa med! JAg lös hoppar ju med honom,han har faktis aldrig haft ett koppel på sig.Men det funkar väldigt bra att lös hoppa honom,han är pigg glad och springer på som attan innan hindret!
Riktigt fin teknink också! Fast Miro har ju bara hoppat 1 hinder,har inte tränat honom på fler då jag tyckte det var bra att börja såhär! Vill värkligen inte prässa honom,utan mest att han ska få tycka det är kul!!!!!!
 
Olli var därimot larvig idag,han hade värkligen BÄSTEMT sig för att han bara kunde hoppa från ETT ända håll..Om han fick hopp från det hållet han ville kunde han hoppa hur högt som helst..Men från det hållet han värkligen INTE kunde hoppa från.Kunde han knappt hoppa 5 CM :(
Blir lite små ireterad på honom då..Eftersom jag vet att om han kan från ena hållet,då går andra också..Så han bråkade lite.Men sen gav han sig! Han hoppade en gång från mitt håll! Och sen en gång från hans håll! Sen fick han gå in i sitt hus och vila en stund!! 
 
Blir lite orolig när jag ser att Olli värkligen tvekar..Eftersom han alltid tycker det är kul blir jag lite nervös att han ska vara sjuk..Men efter att jag städat Miros bur fick Olli komma ut igen,men då fick han bara lös hoppa på lägre höjder! Och då blev han jätte glad och hoppade överdrivet mycket över!!
Märker att Olli börjar bli trött nu! Ska börja lägga upp bättre planer för honom! För nu blir det så att han kansek får vila 3 veckor och sen hoppa intensift i en vecka..Och då tröttnar han. Så 2-3 gånger varje vecka tror jag blir bättre för honom!
 
//Ebba :)
Hahahaha,Miro kan ju hoppa i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0