Hur är bloggvärlden egentligen?

Hur fungerar bloggvärlden egentligen,ni som sitter och läser och inte har någon blogg själv vet ju inte alls hur detta funkar..
Det är ändå vi som skriver,vi som fixar allt och lägger faktis ner ganska mycket tid på detta..Jag sätter inte upp någrra krav på att jag måste blogga..Men gör det för att att det är kul och för att ni vill läsa! Men till saken nu.Hur funkar detta? Alla har både haters och lovers,Jag har det,Linn har det och Clara har det.
Alla har det..Till och med oravar korvar har det som sitter med 2 läsare och en komentar i månaden..
Ta inte illa upp nu,all right..
 
Alla ser olika ut,alla bloggar olika och alla är på olika nivåer..Om tre tjejer bloggar tillsammans,alla tre är olika,ser olika och bloggar olika...Då blir ju oftast någon lite mindre populär..Tyvärr måste jag säga..den personen kanske tar lite minder plats,kanske bloggar lite mer..ja, liksom är bara lite mer tillbakadragen..Fast den egentligen har lika mycket att ge som alla andra..Men vågar bara inte..
 
Det jag försöker säga är att man ska behndla ALLA lika,även om det är en tjej/kille..Normal eller onormal person liksom!
Att om man kommer in på en blogg,ens bästa vän bloggar där..Men bloggar med en annan tjej..Att man bara läser ens kompis inlägg eller bara komenterar ens kompis inlägg är helt seriöst in snällt tycker jag..Tänk på det..Det klart att man bryr sig mer om ens bästa vän..Men man kan i alla fall ge lite uppmärksam het till den andra killen/tjejen..Annars kan den personen känna sig grymt ute och dissad..
 
Så SNÄLL tänk på detta nu..Bloggar man med några andra tror jag att alla har känt sig uttstötta på något sätt,av dems vänner som bara komenterar och läser deras inlägg.Och eng gån till..BIG no att gör så..Helt seriöst..Kan faktis krosa någon mer en vad man tror..Har kanske inte hänt mig precis..Men lite likt faktis..
Så tänk nu på detta!!
 
//Ebba!
Ps.ALLA läser detta nu! Tror både att Clara och Linn tänker lika dant..Så oaset om det är mina vänner,Linns vänner eller Claras vänner...LÄS! Något som ALLA borde bli bättre på!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0