Info om Linn

Hej jag heter Linn och jag är 12 år mina intressen är fotboll och ridning men jag gillar ridning mer och jag älskar att hoppa!

Jag bor i ett hus med min pappa och hans sambo och en lägenhet hos min mamma jag bor två veckor i taget!

Jag har en syster och en bror och min bror har flyttat hemifrån!

Mina favvo hästar är Blackie på ridskolan och Olle som är en privat häst som jag älskar jätte mycket!

Jag älskar att hoppa och mitt högsta är 85-90 med Olle och hannär lite speciell i hoppningen men han är väldigt duktig!

Jag går i sexan och har gjort det sen efter sommarlovet!

Jag är singel och försöker att leva livet!

Jag älskar mina kompisar!

Jag är en galen och beroende belieber som söker biljetter!

Jag gillar oftast att synas på bild me inte när mamma tar kort ;)

Jag älskar min syster mer än allt och har en väldigt bra relation med henne vi kan snacka om allt nästan iallafall nej jag bara skojja vi kan snacka om allt!

Jag är lite udda!

Jag är en glasögonorm ;)

stay strong//Linn <3




en gammal bild men men <3<3 bjuder <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0