Jag är också hemma :(

Jag blev också hemma från skolan idag :( Och då blire inge stall heller :( Usch,bara skit att vara sjuk..Men men,om vi är hemma blir det ju bra uppdatering i alla fall<33
Jag ska i alla fall försöka ha bättre statestik än igår..Och igår hade vi bra statestik! SÅ då blir det lite att kämpa med idag!!!
 
Miro ska jag hoppa med! Tror det blir en lätt rak bana med typ 4-5 hinder! Han har bara hoppat rak bana en gång innan så vi kör lite lätt sådär!!
Olli får nog vara idag,han var lite törtt och sur igår..Så ska inte pressa honom för mycket! Han kanske bara får komma ut en liten sväng och springa av sig! Ingen kommer kunna fota Miro :/ Inte filma heller. Har ju lite bilder på honom men ingen film.Det stör mig lite måste jag säga..Men ska be någon filma honom snart!! Tro mig,han är JÄTTTEEEEE duktigt :)
Men vi hörs lite senare!!!!!!!!!!!!
 
//Ebba<3
HAHAHAHA;SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTIS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0