Jag tror att jag kan ta han om mig själv..

 
Hellt serri,jag kan ta hand om mig själv.Jag blir så jävla ireterad när vissa tjejer i skolan går och säger vad JAG ska göra.Det är mitt liv okej liksom.
Jag är 12 år.Jag tror inte att dem andra tjejerna behöver säga vad jag ska göra.Helt seriöst,jag behöver inte hjälp,dem behöver det.. Man ser så himmla tydligt på dem som inte gillar än när det gäller tjejer.Dem ger andra blickar,säger att dem vill prata hela tiden,men sen när dem väl får prata tänker dem ändå inte säga vad det är...
Dem säger "nej men Ebba,du gör fel". "Nej sluta va så dum" .Fast man inte gjort nåt.Dem hakar upp sig på saker som inte är ens egna fel.
Dem vill på något sätt bästema över en,men jag kan bästema över mig själv.
 
Om dem tar hand om sitt liv kan jag ta hand om mitt...Jag behöver inte någor jäkla tjejer som går och vaktar mig,det gör mig ireterad som fan kan jag säga.
Jag gillar just dem här personerna inte alls,har aldrig gjort det,kommer aldrig göra det..Folk som beter sig snobbiga och dem som tror att dem är mer värda en någon annan sår väldigt långt ner på min lista..
Haha eller så är jag van att umgås med lite mer monare personer,folk som är eldre till stättet.Det kan vara derför jag tycker många är omogna.
Eller så har mamma och pappa uppfostrat mig så bra så jag inser att man inte ska gå runt och leka snobb,eller "mamma"...
I alla fall INTE till mig.Det är okej att säga till.Säga att nej nu räker det,men inte säga vad JAG ska göra..Det är ungefär som om någon skulle gå och säga " Nej du går på toa fel" Eller "Nej,du håller fel i kniven när du äter"...
Fatta vad sjukt ireterande det skulle va.Jag går liksom på toa på mitt sätt.Och jag håller i kniven precis hur jag vill när jag ska äta.
Och då får jag också gilla vilka personer jag vill. Jag gillar värkligen inte ens nästan alla av alla sexor på brevik.Inte ens hälften..Många är så enormt omogna så det finns inte.
Jag säger inte att jag är mer mogan,men jag kan i alla fall tänka själv.Jag behöver ingen vakt..
 
Jag är inte perfekt,inte ens nästan perfekt.Men jag är inte dum heller,jag kan tänka själv,jag sköter skolan hyfsat bra,jag skulle kunna bli bättre och jag ska försöka bli det!Jag har en aktivitet som jag satsar grymt mycket på.dem andra är ju liksom bara med en massa kompisar,dem hänger typ vi skolorna sent på kvällarna medans jag är typ med Melissa..
Det tycker dem också är konsdig,att jag nästan aldrig sover hos folk,att jag inte är ute sent.Men varför? Varför ska jag vara ute och rena sent på kvällen?? När man kan vara hemma med familjen i vämen framför TV och mysa??
Det klart att man kan få vara ute med sina kompisar någon kväll då och då,det är inte fel.Men sitta varenda helg ute med en massa kompisar käns så onödigt.Och om jag inte vill det behöver jag ju inte..
 
Jag är tillräkligt mogen för att ta hand om mig själv i skolan,jag behöver inte ha 8000 tjejer som springer efter och säger att jag gör fel.Och att jag inte gör rätt och kom och va med oss och dissa dem där töntarna.Men NEJ.Jag är med vilka jag vill,dem som inte är lika på och dem som inte är i just det där gänget som alla vill va i är mycket snällare,jag tänker inte va med dumma och korkade personen bara för att dem är populärare.
Jag är med dem som är snäll och kompisar liksom.
Det gör mig också ireterad.Att jag inte kan få va med dem jag vill.det kan va norraeuoropas största tönt.Men om hon/han är snäll,varför inte va kompis då??
Det spelar ingen roll om man är kort,tjock,ful,sur,smal,snygg.Insidan är ju viktigast!
 
Så tänk nu på det,för allas skull,för planetens skull och för omgivningen..Va ingen mini "mamm" Försök inte va en snobb,man blir inte så populär då..Inte av mig i alla fall.Vakta aldrig någon.Eller säg aldrig vad någon skas göra.Alla fall inte i det sammanhanget jag menade i nu..
För man får ju säga till...
 
//Ebba<33
Ni på bilderna,ni är så grymt,grymt goa,ni är mogna och förstår att man måste ta han om sig själv!
Älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0