Lääääääxor-Linn :/

Tjo sitter och gör läääxor eller jag gör engelska ska ha redovisning på torsdag hatar ju att redovisa så det ska inte bli kul men men ska jag ha något jävla betyg så måste man ju faan plugga också!
 
Jag minns när jag var liten och längtade till att jag skulle få ha stora prov och att få betyg men det är ju inte riktigt samma tankar som snurrar runt i huvudet nu precis:/ men jag vill ju ha bra betyg och då måse jag ju plugga på men nu kännste faan som att jag ska få F i allt för när jag sätter mig och pluggar så kan jag värkligen inte konsentrera mig det går värkligen inte jag har prövat allt men inget funkar!!!
 
Men nu måste jag plugga vidare men jag skriver ett inlägg när jag e klar :)))))))))))))))
 
stay strong// Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0