Lille mannen...

Olli är världens goaste kanine,han gör aldrig något dumt,han bits inte..Bara när det gäller mat.Men han bits aldrig hårt..Han är mysig och hur ra som helts.Visar väldigt tydligt om något är fel eller om han inte tycker något stämmer..Han markerar alltid om han tycker det är farligt på den platsen han är på..Han är hur duktigt som helst på att hoppa,alla hoppintreserade tjejer/killar skulle nog vilja ha just en sån kanine som Bollson,han hoppar seriöst ALLT. Tvekar alldrig på ett hinder.
Han är helt underbar när det gäller hoppning.Han är snabb och smidig,han kan hoppa högt och långt,månda hinder och bara 1 hinder..Vattegrav och mur..Han kan hoppa allt!
Han är bra i utstälning också,han är fin och så.Men hans temprament är byggt för hoppning,han pallar inte att va lung och sitta stil.
Han är snäll och bara bäst!
 
Men 1 sak finns det som gör att man bara vill sälja honom..Han kan inte lysna på en..Han är ganska olydig när det gäller vissa saker..Om man sätter honom på dynboxen för att man ska bygga upp lite hinder.Då hoppar han ner direkt.Man kan ta tag i honom,lägga hande på ryggen halv hårt och värkligen säga: NEJ OLLI NU SITTER DU STILL HÄR PUNKT.Man kan göra sågott som vad som helst.
Men han lyssnar ändå inte.Ni kanske inte tycker att det är ett så stort problem att han hoppar ner.Men det går inte att han hoppar ner när pappa tvättar bilden.
Pappa ser ju liksom inte om Olli eller Miro kommer springande.Han tvättar ju på med högtryckstvätten.Och om Olli då kommer blir ju han sjöblöt och han kan ju bli JÄTTE sjuk..Han kanske dör i sånna fall....
Jag älskar ju honom och vilj ju värkligen inte att han ska dö.
Och jag kan inte vakta honom om jag ska byggs hinder..Så det är seriöst jätte ireterande att han aldrig kan sitta stil.För jag vill inte behöva va arg på honom varje gång jag ska hoppa med honom.
 
För han är ju en mega talang!!!Och om jag behöver vara arg på honom tycker ju inte jag det blir kul..Så det är värkligen något jag behöver träna på..Eller jag,Bollson behöver träna på det!
 
NU blev det lite mycket..Men det gör väl inget??Jag ska hoppa med Olli snart igen,se om han kan sköta sig lite bättre då!Hoppas på det! För han hoppar ju som en gud...
Om vi hoppar sen ska jag bara hoppa små hinder,inga hjöder alls..Han måste träna på lägre hjöder nu och inte bara hoppa en massa högt..För jag vet ju att han kan hoppa både högt,lågt,långt och en massa sånt..Så nu ska vi träna på låga hinder.Men lite fler!!!!!!!!!!!! Vill ni ha film??? JA/NEJ?????????????????????????
 
//Ebba<3333333<333333333333<333333333333<3333333333
MY KING<33333333333<33333333333333<33333333333333<33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0