Lite bilder från tävlingen!

Här höll vi på att trava fram lite! Så fin han va!!
Haha,här höll han på och dumma sig osm vanligt! Titta inte på mitt anskite,vet att min min ser helt dum ut..Men jag skrattade när han tror att han kan bästemma!!!!
Här fick han bara skritta lite!
Lite galopp! Och Toffe var sur..Som vanligt ;)
Här väntade vi på att få komma in!!
Och här hade vi kommit ut från ridhuset med en fin rosett!!!!
 
//Ebba<3
 
Ps.Bildernas format är inte 100% rätt,dem blir lite ihop tryckta på blogg.se..

Kommentarer
Postat av: Stella

Fina bilder på er! Älskar andra bilden då han bråkade lite, han ser så maffig ut och med ett stort kliv!! :P

2012-11-26 @ 18:44:40
URL: http://wecandoittogether.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0