Livet leker nästan!

Ja nu sitter jag här framför datorn ingen och lyssnar på musik!
Jag vaknade nyss och är då hemma och e sjuk idag med :(
 
Men jag har undrat många gånger om det är i min ålder som man ska uppleva som mest och om det är nu man ska växa upp och bli mognare och pröva på massa ny grejer eller har jag helt fel jag vetefan men asså det känns lite som det och att det är nu man börjar hänga mer med killar utan att skämmas och det kanske e nu man ska kunna hänga med äldre utan att vara rädd! Eller när jag tänker efter så har jag alltid i mitt liv hängt med äldre och tyckt att det är roligt och när jag var liten och hängde med mina äldre så tyckte jag även attdet var lite coolt att jag lixom blev accepterad av dom eller vad man ska säga! Jag har även hängt med killar när jag var mindre man nu har det försvunnit lite men det kannske e det som håller på att komma tillbaka eller vad vet!!!
Är det fel att vara ihop eller hänga med äldre?
Är det fel att man börjar tästa lite nya saker?
Är det fel att hänga med killar?
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Jag tänker jävligt mycket, men nu har jag kommit på att det inte alltid e så bra för att jag börjar tänka på saker som får mig att må dåligt.....
 
 
 
stay strong you know//Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0