Måndag

Ja då var det måndag igen då och skolan väntar ;)

Efter skolan drar jag t stallet och hoppning det ska bli kul!

Ja och efter stallet drar jag väll hem och duchar o pluggar lite!

Men månagarna är ganska långa dagar i skolan för oss och jag har en förmåga att stressa sönder efter ;)
först slutar vi 15.20 och sen så cyklar jag hem snabbt som faan ;) sen när jag är hemma så byter jag om och slänger i mig något att äta sen går jag snabbt t en hållplats ganska nära mig och dit kommer busser 16.02!

stay strong//Linn <3

Kommentarer
Postat av: bakfickeryttarna

Kolla om just du vann veckansblogg http://bakfickeryttarna.blogg.se/2012/november/vinnaren-av-veckansblogg.html#comment :) Om det var du som vann så vill vi gärna att du skriver ett gästinlägg och skickar till [email protected] så kommer det upp så fort du skickat som extra länkning.

Kram Bakfickeryttarna

2012-11-26 @ 09:10:50
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0