Nervös/Inte mervös?

Är ni nervösa när ni ska tävla?
 
Jag själv har VARIT jätte nervös FÖRUT.
Men nu är jag inte det konstigt nog.
Jag har väl bara tuffat till mig.
Jag brukar tänka att det är en träning och att jag ska försöka komma runt felfritt.
Man kan inte göra mer än sitt bästa!
Det är det jag gör, jag levererar min grej, det jag gör.
Sen om jag kommer runt felfritt eller inte bryr jag mig inte om.
Så länge jag har gjort mitt bästa, och kommer runt hela banan.
 
Jag brukar tänka "Vi klarar det här" precis innan jag rider fram.
Sen rider jag fram och känner hur hästen är, sen hoppar vi fram och då känner jag om jag ska driva mycket, lite eller behöva bromsa.
Sen kör jag min grej väl inne på banan.
 
Hur gör NI?
 
xx
- Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0