Nybyggets ridläger

Jag ska ju på nybyggets ridläger och vill tipsa er ALLA att åka dit.
Så jäkla bra (Förlåt för mina svordomar)
Jag och Filippa var så grymt nöjda!!
Man lärde sig så himla mycket nytt varenda ridlektion!
Grymma ridlärare, grymma vänner, och grymma hästar!
Grymma ledare, grymma kvällsaktiviteter!
Allt var perfekt!!
 
Jag ska på läger 7, den 14-20 juli 2013 med Hanna.
Tycker ni alla bloggläsare (och mina bloggkompisar) ska anmäla er till det!
Bästa ridlägret ever!
Visst man får inte hoppa 1.20 men man lärde sig saker, 
det var roliga och varierande övningar!
 
Har ni läsare vart på något bra ridläger?
 
Vart och när? :)
Varför va just det bra? :)
 
xx
- Clara
 
 en häst från nybygget, Nova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0