Plus och minus i min ridning!

+ Jag är ganska bästemd i min ridning,jag ger liksom inte upp direk om hästen inte vill direkt.Jag jobbar på tills jag ser något resultat!
 
+Jag har väldigt mjuk hand,eller jag tycker det och Åsa säger inget annat.Så jag anntar att jag har en ganska bra hand! Har även tummarna högst upp.Oftast i alla fall!
 
+Jag är aldrig rädd.nej,jag är aldrig rädd för att ramla av,den dagen kommer och det får man ta då!
 
+Jag är väldigt noggran med att borsta av hästen ordentligt innan jag sadlar och tränsar,man vill ju inte att dem ska få skav.
 
- Jag har ganksa dålig sits.Det skulle jag värkligen vilja träna mycket på!
 
- Jag blir lätt flumig,det måste jag värkligen tänka på ibland,att inte börja appgarva:)
 
- Jag har inte världens bästa balans,det är inget jätte minus.Men jag skulle kunna få bättre om vi säger så.
 
- Jag måste träna på att så i lätt sits när man galopperar!
 
//Ebba<33
En helt ovisad bild,ser lite fail ut.Men bjuder på den endå!!!

Kommentarer
Postat av: amanda

det är alltid bra att veta sina brister i ridningen, men inte minst att veta sina bra sidor, annars kan man haka upp sig på dom i stället för att jobba på det :)

Svar: Japp det är det!<3
Ebba, Clara och Linn

2012-11-12 @ 13:06:10
URL: http://streckgubbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0