Ridpasset - Ellie och Clara

Jag fick Ellie idag och var taggad till ridpasset.
Vi hade ju markarbete som jag skrev tidigare!
På ena långsidan var det travbommar, sen travbommar med längre mellanrum, sen vanliga travbommar igen.
Och på andra långsidan var det galoppbommar. 
 
Gick jättebra på uppvärmningen, och Ellie gick i form vissa stunder.
Sen i galoppen är hon ju som hon är, men fick till några fin fina galoppfattningar.
 
Är ganska nöjd med ridpasset i helheten, och hon var riktigt duktig!
 
______________________________________________________________________________________________
 
Ändrade även min anmälan till hopptävlingen till 70 cm.
Första hand - Fille
Andra hand - Basse
Tredje hand - Cojan
 
Så längtar jätte mycket!!
 
xx
- Clara
 
min fiiiina syster och Fille! :)

Kommentarer
Postat av: Lina Ericson Stahlin

Sugen på en ny header? Nu har jag ett super erbjudande på bloggen, gör gratis headers till alla som vill! Gå in och kolla iallafall vettja! :D
Riktigt fin blogg btw <3

2012-11-15 @ 22:51:58
URL: http://ericsonstahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0