Sho

Hej guys imorgon blir det ingen hoppning för mig utan den får kära Camilla ta pågrund av att jag har fotbollscup hela dagen och vill inte missa<3

Men just nu ligger jag här i min säng och är ytterst lycklig över att jag,Nicole och min kära syster Jonna mabey inte säkert men ganska får tre parkett stå biljetter till JB konserten i GLOBEN åååå va glad jag e!!!

Lite ledsen över att jag måste gå upp kl05.30 imorgon :(((( men men så äre ibland när man ska iväg på något roligt och dessutom så kommer jag ju få träffa massa goa personer hela dagen och en av dom är JULIA som jag saknar för jag har inte träffat henne på grymt länge nu :( men men det ska bli roligt iallefall!
:))))))

stay strong//Linn <3

Kommentarer
Postat av: Nicole

wihoo vi vinner imorgon syster! <333

Svar: Japp <3
Ebba, Clara och Linn

2012-11-17 @ 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0