Spökkvällen - Clara

Ja som ni vet var ju vi 3 på spökkväll igår!

Vi kom dit vid 17.00 sen gick vi bara igenom vart spökrundan skulle gå (men inga spöken då)
 
Sen så berättade dom en spökhistoria
 
Sen skulle vi gå själva spökrundan, "min" grupp bestod av: Ebba, Linn, Sofia, sen 2 mindre tjejer.
Men när vi precis kom ut så fega Ebba ur, och då ville inte jag heller gå, men sen kom en kille som jobbar där som heter Danne ut.
Så då kunde vi gå med honom, så vi gick med honom.
 
det var jättekul och ganska läskigt, men inte jätte jätte!
 
Sen åt vi tacos och skrattade jättemycket och sen körde vi lite lekar mm.
 
Det var en väldigt lyckad kväll, och om 2 år är jag spöke tror jag :D
Nästa år ska vi 3 gå igen tror jag!
 
xx
- Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0