Spökkvällen igår!

 
Shiiiit vad kul det va! Njöd varenda sekund!Jag va med Clara och Linn hela kvällen! Så sjukt goa är ni ska ni veta!Vi pratade om allt och inget,pratade värkligen ut och hade trevligt!
Sen gick vi ju spökrundan och lite sånt också!!
 
Vi började med att gå spökrundan så att alla viste vägen! Sen fick vi höra en spökhistoria som helt seriöst sög.Den va liksom inte ens nästan läskig.Så ja,man blev ju inte direkt skrämd av den.
Men vi gick i alla fall spökrundan,jag va helt seriöst livrädd!Haha,jag är så jäkla mesig när det gäller sånhär..Så jag sa "Nej...jag vågar seriöst INTE". Haha,när jag bangade gjorde Clara också det!
Men sen kom någon som jobbade i stallet och följde med oss!!! Då gick vi men rädda blev vi!
 
Sen åt vi tacos! Och pratade ännu mera! Det va väldigt mysigt att få prate ut med Linn och Clara! Man behöver liksom inte säga så mycket så förstår dem ändå!
Så jag hade i alla fall jätte trevilg igår!
Nästa år hoppas jag att Clara och Linn vill gå med mig igen!!!!!!
 
//Ebba<33333
Jag och Min fina Toffis<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0