Sprungit!

 
Vet att min uppdatering har vart dålig.Men bloggar när jag känner,vill och kan liksom!
Har vart med Melissa hela dagen,därför dålig uppdatering.Men det vart det värt!! Vi hade jätte kul..Sen har vi även vart ute och sprungit!Det va skönt att få komma ut och röra lite på sig.Inte bara sitta och ruttna liksom.Så det var värt att faktis INTE uppdatera 24/7!
 
Miro har skrapat upp läppen,AJAJAJ kan jag bara säga..Han har ett sår på läppen och båda har svulnat lite..Ser inte skönt ut alls.
Han ramlade och landade på läppen..Stackare.Mår VÄRKLIGEN INTE bra när mina kaniner inte mår så bra.Eller han mår bra,han tänker nog inte ens på det,men man ser det så tydligt.Så jag hoppas att det läker SNABBT!!
 
PÅ söndag är det hopptävling! Fick reda på att jag ska ha min Toffis! Haha,är så sjukt över taggad eftersom det gick så dåligt igår! Nu ska vi värkligen runt! Och jag ska försöka känna det där suget mot hindrerna som han brukar ha!!Han ska INTE vara seg kola som han var igår.Utan pigg,glad opch framåt..Så ska jobba mycket med takten på framridningen!
 
Men ska sluta nu så att det här inlägget inte blir för långt och tråkigt!
 
//Ebba<33
Min bollson som ALLTID ser så skum ut på foton!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia Krantz

sv; Det var så lite så. :)

Ja, jag ska vara istället på Lördag och Söndag. Så vi ses då!

2012-11-23 @ 21:33:41
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0