Svar på lite fråger!!!!

Fick lite frågor in mailat! Så jag tänkte svara på dem nu!!!!!
 
1. Hur har du lärt dina kaniner hoppa egentligen,dem ser inte ut att va så jätte stora men dem äger ju!
 
Sv:Jag har låtit mina kaniner få nosa på ett litet hinder (5-10 CM högt) Sen har dem tagit sitt egna beslut att vilja hoppa över! Självklart får man visa dem vart dem ska dem första gångerna!! Mina kaniner lärde sig jätte snabbt,dem har vart duktiga redan från början!!!!!!
 
2. Kan du ge några bra tips på hur man ska blogga!?!?!?!?!?!?!?
 
Sv:Vist!!
 
1. Skriv ALDRIG förkorningar,det är så BIG NO..Blir jätte ireterand när folk sitter och skirver förkortningar i sina inlägg..Om man ska blogga kan man väl ändå skriva fulständiga ord!!
 
2.Tänk på att blogga intresanta inlägg! INte vara skirv typ "Hej!Nu äter jag hej då".Det är inte så kul att läsa...
 
3.Försök att låta dina blogg läsare få vara med i bloggandet! Årdna lite enkla bloggtävlingar då och då!!
 
4.Blogga jämnt! Att antingen bloggar du 1 inlägg pär dag.. Eller 3-6! Inte 1 inlägg,sen går det 1 vecka och sen typ 17 inlägg..Blír sådär då.
 
Lite tips att tänka på!!
 
3.Hur högt har dina kaniner hoppat??
 
Sv: Olli har hoppat 55-60 Cm! Och miro har väl hoppat en 40-45 Cm!!
 
Det var dem frågorna jag hade just nu! Men om ni undrar något så är det bara att fråga! Nu kan fråga här på bloggen i en komentar.. Eller via min mail  [email protected]
Eller kik jagblirgalen.
Glöm då inte punkten efter jagbligalen
 
//Ebba<33333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0